2012. március 28., szerda

Elveszítettem

Elveszítettem a mai eredeti bejegyzésemet. Kár, mert az identitásomról nyilatkoztam.
Az úgy történt, hogy Aranyosfodorka ötlete belémragadt, mint a bogánycs. Nem zavaróan, hanem úgy, mint mikor Szabi díszként viselte a pulóverén.
Megpróbáltam bemásolni az elsőszülött Bringabalatont. Szépen egyenként. Őrületes munkával sikerült 2010. dec. 31-től eljutni 2010.szeptember 3-ig. A bemásoláskor ömlesztve adta a gép, és újra kellett szerkesztenem az egészet. A versekkel voltam a legnagyobb bajban, mert nem emlékeztem a sorvégekre. Amikor megnéztem az eredményt, hát ...nagyon siralmas volt. A képeket sem másolta át. Elkeseredésemben kitöröltem az egészet. Sajnos olyan elkeseredetten töröltem, hogy véletlenül a mai bejegyzésem is áldozatul esett.
Azt hiszem ez az a pont, ahol elengedem az elsőszülöttemet.

2 megjegyzés:

  1. Bánt/bosszant, hogy ilyen gondokat okoztam - akaratlanul.
    Most akkor egy sokkal egyszerűbbet ajánlok: a jobb oldali sávba, egy "dobozba" tedd be a régi blogod címét (talán be lehet tenni rákattintósan is - ezt nem tudom) azzal a hozzáfűzéssel, hogy akit érdekel, itt vannak a régi anyagok.
    Mellesleg láttam a tegnap esti "eredményt" - hát tényleg elkeserítő. Sajnos (gondolom te sem) nem rendelkezünk olyan informatikai tudással, mint az ifjak. Az én régi blogom átmásolásakor "csak" annyi hiba történt, hogy a formázással voltak itt-ott gondok. Még úgy is, hogy hozzáértő csinálta.

    VálaszTörlés
  2. Nem okoztál gondot. Reményt adtál, hogy nekiugorjak. Az már az én hibám, hogy összeügyetlenkedtem magam. Még így is jó volt bekukkantani a két évvel korábbi napokba. Még a képek is jobban tetszettek ott, mert kisebbek, keretezettek. Sebaj, bármikor benézhetek, ha nosztalgiázni támad kedvem.

    VálaszTörlés