2012. március 21., szerda

Egy pont miatt el kell veszítenem az elsőszülött blogomat, a bringabalaton.blogspot.com-ot.
Az e-mail címemben egyszer véletlenül pontot tettem oda, ahova nem kellett volna és el is mentettem. Így a Google fiókomban pont nélküli vagyok, míg a Blogger ponttal azonosítana, ha merne, de mindig megijed, és azt mondja, hogy nem ismer. Így esett, hogy a kedves bringabalatonomat elveszítettem.
Helyette, vagy inkább folytatásaként megszületett ez a blog Balcsiból és csillagból: a balcsillag.blogspot.com.
Most megpróbálom őt is megszeretni.

3 megjegyzés:

  1. És átmásolni ide a régit nagy munka lenne ? Bár igaz, ha az ott megmarad, akkor szinte mindegy.
    Megjegyzem a "bal"-ról nekem se a Balaton jut eszembe. De nem baj. Nem rossz az úgy se, ha igazán bal a bal.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos valami technikai probléma miatt nem tudlak felvenni a rendszeresen olvasott blogok közé. Talán majd holnap....

    VálaszTörlés
  3. Juhé ! Mégis sikerült. Hiába, muszáj erőszakosnak lenni ebben a mai világban....

    VálaszTörlés