2012. március 22., csütörtök

Én is érzem...

Én is érzem, hogy nem telitalálat a blog neve. Bár a szándék jó volt, de a névnek tényleg van némi "vészterhes és végzetteljes"  zamata. Nincs kizárva, hogy a tudatalattim tört ily módon a felszínre.
A baj 2 éve kezdődött, amikor 2 éves hűségidővel megvásároltam a T-mobilos mobil internet legdrágább csomagját. Az pedig olyan, mint az aranyfedezetű papírpénz: a bizalomra épül. Ha csak néhány ember megy be a bankba, hogy kéri a papírpánzéért a feltüntetett aranymennyiséget, akkor megkapja, és nincs semmi baj. Azonban, ha mindenki bemegy a bankba és ki akarja venni az aranyat, akkor a rendszer összeomlik. Így van ez a mobil internettel is. Az enyém nagyjából annyit ért, mint a lepkepuki. Mindig akkor omlott össze, amikor használni szerettem volna.
A bajt csak tetézte, hogy én a számítógép-felhasználók legveszélyesebb csapatához tartozom: takarítómániás és igen bátor, aki zsonglőrként kezeli a "Delete" gombot. Így esett, hogy tegnap 22 ezer forintba került a két gépem helyreállítása. Ezzel persze megoldódott a húsvéti ajándékozás is, mert Anyu kifizette a felét, és azt mondta, hogy ezt tojta nekem a nyúl. Mivel lemondtam a T-mobilos internetet, elveszítettem a hozzátartozó e-mail címet is. Márpedig az volt az azonosítóm a Googlenél, a Youtubenál és a Bloggernél is. Eddig nem gondoltam, hogy ezek milyen szorosan kapcsolódnak egymáshoz. A különböző fiókoknál történtő címmódosításkor egyik helyen  "UPC"- san írtam be az új címet, azaz a vezeték és keresztnév közé pontot tettem, a többinél pedig nem. Ettől aztán idegösszeomlást kapott mindkét gépem, és én válaszul beiindítottam a takarítási műveletet. A jövőre nézve sem vagyok túl optimista, mert még szeretném mindenhonnan kitörölni a hibásan beírt e-mail fiókot (de ha elég türelmes leszek, az lesz majd a karácsonyi ajándék).
A "bringabalatont "szerettem, mert benne volt, hogy "ring a balaton", és tényleg ringatónak éreztem, amikor kimondtam. A Balaton semmiképp nem maradhatott ki a címből. A csillag pedig azért került bele, mert mostanában olyan szépséges csillagállások vannak az éjszakai égbolton, hogy még Pesten is kiállok az erkélyre esténként gyönyörködni. Ha még a bringát is beleszuszakoltam volna a címbe, az már sok lett volna. Így maradt a csillagok és a Balaton iránti szerelem. Ezek gyakorlása nem ütközhet korlátokba, míg a bringa esetében előbb-utóbb eljön az az idő, amikor már csak beszélni tudok róla, a gyakorlása pedig csak nosztalgia lesz. Talán szerencsésebb lett volna a "csillagBalaton", de annak nincs semmi értelme.

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, meg fogjuk szokni. Különben sem a cím a lényeg, hanem a tartalom....

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem,így írva a régi blog:
    bringa-balaton szabadon használható a bloggernél.

    És át lehet tenni a régi blogot az újba, nem túl bonyolult.

    VálaszTörlés