2012. március 26., hétfő

Félsiker

Kedves Nominativus!

Nagyon köszönöm a segítségedet. Az útmutatásod alapján sikerült  importálnom a rossz hangzású Balcsillag blogot az általad javasolt kötőjeles Bringa-Balatonra. Sajnos az eredeti BringaBalaton teljesen elszállt a virtuális térben. A korábbi bejegyzéseket még meg lehet nézni, de a Blogger már nemlétezőnek tekinti azt a blogot, és nem is engedélyez vele kapcsolatban semmilyen műveletet. Azt hiszem, hogy a megszünt e-mail címmel együtt, ami gondolom a Felhasználót is jelentette neki, végleg kitörölte az emlékezetéből. Nem tudom hogyan sikerült ezt elérnem, de Zorba szavaival élve: "milcsoda tökéletes összeomlás!"
Minden esetre mától egy emberrel több van a Földön, aki szeret Téged.

3 megjegyzés:

  1. Micsoda kalandok ! Akkor most ezt jegyzem be a minden-napi kedvenc olvasnivalóim közé :-)

    (A régiből egyenként biztos át lehetne másolni a post-okat - igaz a kommentek nélkül...Na jó, csak vicceltem...
    Bár nem is "annyira" hiszen én sem blogspot-os voltam eredetileg, hanem blog.hu-s, és unokaöcsém segítségével több száz post-ot másoltunk át. Hát nem mondom, hogy egyszerű volt, de azért nem is lehetetlen.)

    VálaszTörlés
  2. Még kicsit vívódom, hogy kihívjam-e azt a sofwarest, aki a másik gépet is visszahozta a hullaházból. 7 ezer forintért biztosan megpróbálná ezt is helyrehozni, mert most már tudom a baj forrását. A múlt héten ő sem vette észre, mi okozza a bajt, ezért letöltött mindezféle alkalmazást, hogy megszolgálja a munkadíjat. Ezektől meg nekem hullott ki a hajam. Úgy vettem észre, hogy utálja a Microsoftot. Csak ámultam, amikor letöltöttem a fényképezőgépről a képeket. Nem kis nyomozásba került, mikor megtaláltam őket, és végül sikerült a régi helyére terelgetni a letöltést (igaz, a mappa formája így is módosult). A legfőbb baj azonban az, hogy megint megpróbáltam rendet csinálni.

    VálaszTörlés
  3. Szívből sajnálom, hogy csak félsiker!
    DE, a régi blogod bejegyzéseit lehet még olvasni.:)

    VálaszTörlés