2013. március 19., kedd

Sikersztori

A barátnőm nem Magyarországon él, de szerencsétlenségére március 14-én itthon volt. Remélem, nem haragszik meg, ha a mailjének egy részletét idemásolom.

"...képzeld beleestünk csütörtökön a joba!!!!
Elindultunk 14-kor gödröl--akkor még minden ok volt és a 78-as km.könél megállt a sor 16-kor.
Még semmit nem gondoltunk,hiszen alig volt ho az uton,még 1 cm sem,a szél fujt,de nem volt erös még.Ennél ezerszer szarabb idöjárásban is utaztunk már a 30 év alatt!Azt megtudtuk,hogy elöttünk 20 km-re kamionos baleset van.Ez ok,ilyen már volt,lehuzzák,arrébbtolják,stb---az ember vár.
Az orák teltek,a rádio be sem mondja,csak az M7.-est.Aztán este lett,éjjel,reggel....egy rémálom..-4 fokban ülni a hideg,sötét autoban.
Este 22 körül mondták be elöször,akkor már 6 orát vártunk..Na mindegy,pénteken 11-kor tudtunk visszaindulni Pestre.Bécsbe akartunk,de mindegy volt már.
Se egy rendörauto--egész éjjel,se mentö,meleg tea?takaro??--micsoda szemét,aljas hazugságok!!!
Üljünk át a másnak az autojába,ahol melg van,stb..ilyen baromságokat mondtak a rádoiban!
Elöre néztél éjjel,hátrafelé,--mindenhol csak sötétség,senkinek sem volt bekapcsolva a motorja,fütés--mindenki féltette a benzinjét.Mi van,ha elfogy?és menni lehetne?
Na,szoval szörnyü volt én csak ültem--olyan állapotban voltam,hogy gondolkozni sem tudtam már,csak ültem.
Egy rémálom az egész,hogy ezt meg lehet tenni ennyi emberrel?hogy senki,de tényleg senki sem jön segiteni,csak 19 ora mulva!!Mert annyit vártunk ott.
na,hát ennyi volt szivem
jol begyulladt a torkom,szedem az antibiotikumot..."

Nos, ennyit a legújabb sikersztorinkról.

2 megjegyzés:

  1. Erről a történetről – pontosabban a hóviharról – sajnos megint csak oda jutottam, hogy ha nincs mobil interneted, nyugodtan meghalhatsz…
    Én itthon agyon izgultam magam a gyerekek miatt, akik az ország másik felében „nyaraltak” mire rászántam magam végre és felhívtam őket, (nehogy ”beavatkozásnak” tűnjön) mondták, hogy a netről mindent tudnak.
    Hát így válunk mi régimódi emberek feleslegessé, ill. így válik élhetetlenné, elkárhozottá, elveszetté az, aki nem kapaszkodik az Internet verő-erébe. Aki nem facebuk tag, az nem is ember, pusztuljon ! Elsorvadunk, mint egy vérrel rosszul ellátott végtag….

    VálaszTörlés
  2. Kimaradt: a magyarországi helyzetet/állapotokat meg minek minősítsem ???????
    A blogban említettem, pl. a bécsi tévé, (Ö3) félóránként - magyar nyelven is - mondott helyzetjelentést.

    VálaszTörlés