2012. július 28., szombat

Az Úr adta, az Úr elvette...

A szolgálat utáni héten megérkezett az évek óta várt vevő. Olyan sebességgel száguldottunk végig a kötelező procedúrán, hogy a jövő héten még fogadhatom Szabit Szárszón egy búcsú nyaralásra, de utána 3 napon belül ki kell költöznöm. Valószínű, még fel sem fogtam, hogy mi történt.
Mindenesetre a költözés nem lesz túl nehéz, mert úgy vették meg a házat, ahogy van. Még az edényeimet sem kell elvinni, csak a ruháimat. Legalább a szállítás nem okoz gondot. Az életem, amit itthagyok, nem igényel csomagolást. Különben is darabokra tört.

2 megjegyzés:

  1. Találtam egy blogot, abban egy bejegyzést, gondoltam: megosztom. :)
    http://fruzsina-fruzsi.blogspot.hu/2012/04/bezart-kapuk.html

    VálaszTörlés
  2. Kedves AE!
    Köszönöm a segítséget.
    Ismeretlenül is van közöttünk egy igen-igen erős kapocs: a Goldberg Variációk.
    Életem meghatározó élménye volt a 2 kölönböző időben készült Glen Gould előadás összehasonlítása. Később, 41 éves koromban egy teljesen irreális, meteor szerű szerelem átszág(o)uldott az életemen egy angol fiú személyében. Ő vitte mindenhova magával kazettán ezt a zenét. Pár hónap után nekem adta búcsúajándék gyanánt. Most a költözés hevében ki akartam dobni az összes kazettámat, mivel már alig-alig van szerkezet, amin le lehet játszani őket. Megyek és kibányászom a kidobandó csomagok közül.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés