2012. augusztus 20., hétfő

Ideje talpra állni..



Azt hiszem már megosztottam ezt a felvételt a szeretett-elvesztett első blogomban, a bringabalaton.blogspot.com-ban.

Úgy látszik, a nagy "lezárás" után újra  össze kell gyűjtögetnem, az elveszett, kidobott kedves dolgaimat.
Igaz, most a költözés során vettem észre, hogy mennyi tárgy vesz körül, annak ellenére, hogy igyekeztem elkerülni a felesleges holmik gyűjtögetését. Meg is kértem a családtagjaimat, hogy a jövőben csak olyan ajándékkal lepjenek meg, ami elfogy. Miután a 2 háztartásból kellet egyet csinálnom, számomra is elképesztő méretű redundanciát fedeztem fel az életemben. Mostantól nálam beköszöntött az "abszolút minimalizmus" kora.

1 megjegyzés:

  1. Nos igen, eljön egyszer a selejtezés kora...a mikor kiderül, a dolgok nem is olyan fontosak. Én nem éreztem tragédiának. Sőt, talán kicsit megkönnyebbültem, amikor ráébredtem, hogy az életemen kívül nincs semmi értékem.

    VálaszTörlés