2013. augusztus 3., szombat

A piramisok titkainak leleplezése (Teljes film,HD 720p)



A nagy melegben ki sem merek mozdulni.
A gép előtt ülve mindenfélét nézegettem a "youtube"-on, és így bukkantam erre a filmre. Csak azért másoltam ide, mert a végén nincs szó benne földönkívüliekről. Pontosan arra a következtetésre jut a film készítője, mint amit én gondolok ezekről a dolgokról. Nem árulom el a megfejtést. Csak annyit, hogy kedvenc magyarázatom (vesszőparipám) a sok ókori csodára.
Ha tényleg nincs kedvetek semmit csinálni, csak ülni és nézelődni a ventillátor mellett a besötétített szobában, talán érdemes erre a filmre időt áldozni.

2 megjegyzés:

  1. Hahó ! Azt hittem, teljesen abbahagytad....
    Már alig bírom kivárni a szombatot.
    Akkor most megnézem a filmet.

    VálaszTörlés
  2. SZENZÁCIÓS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ugye nem baj, hogy tovább-ajánlom én is a blogomban - hivatkozva rád, hisz végülis te "fedezted fel"....
    A filmben látottakkal teljesen megegyezőek az én elképzeléseim is.
    Baj és egyben szerencse, hogy nem tudjuk az időpontot. Én ugyanis nem hiszem, hogy van/lesz lehetőségünk a menekülésre...
    Hogy mi lesz "az" után ? Talán/remélhetőleg majd elkezdődik elölről minden s egyszer hátha jobbak lesznek az emberek. Ami persze semmit sem jelent, mert annak az emberiségnek is vége lesz egyszer. Miképp - sajnos - gyönyörű Földünknek is....

    VálaszTörlés