2012. október 14., vasárnap

Erről beszéltem ...

Kis adalék egy korábbi, romkocsmák dicséretét zengő újságcikkhez.
Sajnos én ebben élek nap, mint nap.
Hát ezért jobb még egy kicsi, sötét, hideg albérlet is havi 50 ezerért Szárszón.

http://index.hu/belfold/budapest/2012/10/14/reszeg_turistak_felboritottak_egy_kisautot_a_vii._keruletben/


A szellőztetés igényel némi leleményt, mert az ablakot csak így lehet rávenni, hogy ne csukódjon be.


A sarokban biztosan van egy hőhíd, mert az ágy fölött kicsit vizesedik a tapéta.


A WC-fürdőszoba az előszoba-konyhára nyílik.


A fürdőszobát így fel tudtam tunningolni.


A konyhában is kizárólag a saját felszerelésemet használom (kivétel a mikro).

Hát ennyi, amikor 112 négyzetméterről 12-re szűkül az ember élete.




4 megjegyzés:

  1. A számítógép-monitoromra ki van ragasztva több cédulka.
    Ez áll az egyiken: "Amíg járni tudsz, el tudod látni magadat és nincsenek elviselhetetlen fájdalmaid, addig Te vagy a világ legboldogabb embere. Akármi történik, ezt soha ne feled!"

    A másikon: "Vagyok, ahol vagyok - és ez így jó. És miért jó ? Mert nincs más választásom - tehát jónak kell lennie."

    Nem tudom kiknek a mondásai.
    Elolvasom szinte minden nap.

    VálaszTörlés
  2. Jó mondások. Magam is így érzem, ezért nem vagyok elkeseredve. Ráadásul, amint kezdem rosszul érezni magam az egyik helyen, máris rohanhatok a másikra rosszul érezni magam. Az odaút pedig mindig televan reménnyel.

    VálaszTörlés
  3. :-)
    Bocsáss meg, de kénytelen vagyok egy harmadik "monitoros" idézetemet is bemásolni. Nevezetesen Hemingway mondása:
    "Azzal, hogy egyik helyről a másikra szaladsz, még nem szabadulsz meg önmagadtól."

    Egyébként azzal maximálisan egyetértek, hogy az utak mindig is reményt-keltőek.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem még nézelődhettél volna!... Anya csak egy van, látom! Meg gyerek is!:)

    VálaszTörlés